تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

لزوم تمرکز دولت بر آموزش و پرورش و نظام‌دانشگاهی

در صورت خروج بخش اقتصاد از بحران، باید منابع بیشتری به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تخصیص یابد.

کد خبر: ۵۸۵۵
۱۰:۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: فعالتر شدن بخش اقتصادی دولت به تمام کشور کمک می‌کند.
محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه فعال بودن بخش اقتصادی دولت به تمام بخش‌ها کمک می‌کند، گفت: مهم‌ترین مسئله کشور اشتغال و معیشت مردم است که دو بحث جدی محسوب می‌شود طبیعتا اگر بخش اقتصادی دولت فعالتر باشد بر دانشگاه‌ها نیز اثر مثبت خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما براساس واقعیات پیش می رویم و شرایط کشور را می‌دانیم و از وضعیت بودجه و عدم تحقق درآمدهای کشور خبر داریم، خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت اولویتی برای بخش فرهنگ یعنی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در نظر گیرد تا سال تحصیلی با نشاط بیشتر داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش، عنوان کرد: از آنجایی که در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها هستیم از وزرای علوم، بهداشت و درمان و نهادهای مرتبط با دانشگاه‌ها دعوت به عمل آمد و وضعیت دانشگاه‌ها از نظر اجتماعی، فرهنگی و امکانات موردنیاز بررسی شد.

لزوم تخصیص اعتبارات برای امور رفاهی دانشجویان و مطالبات اساتید

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی وزیر علوم وضعیت دانشگاه‌ها قابل قبول و مناسب است؛ پیش بینی‌های وزیر نشان می‌دهد سال تحصیلی با کمترین کمبود و منابع کافی آغاز خواهد شد در عین حال وزیر بر تخصیص اعتبارات موردنیاز به ویژه برای امور رفاهی دانشجویان و مطالبات اساتید تاکید کرد تا برای سال تحصیلی جدید نیازها رفع شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی