تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل هواشناسی بوشهر:

هشدار سطح قرمز اعلام شد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اعلام هشدار سطح قرمز در استان گفت: از امشب شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خواهیم بود.

کد خبر: ۵۸۴۵۸
۱۲:۵۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

هشدار سطح قرمز اعلام شد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر

دیدارنیوز ـ فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: طی امشب تا ظهر پنجشنبه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: نوع مخاطره این سامانه رگبار و رعد و برق (گاهی شدید)، بارش تگرگ در مناطق مستعد، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی وزش تندباد‌های لحظه‌ای و وقوع صاعقه خواهد بود.
 
شکوهی‌پور ادامه داد: منطقه اثر این سیستم اغلب مناطق استان به‌ویژه نیمه جنوبی استان و مناطق شرقی استان یعنی شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه، همچنین شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان و بخش‌هایی از شهرستان بوشهر خواهد بود.
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: با فعالیت این سیستم شاهد آب‌گرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه فصلی، بروز خسارات احتمالی در مزارع و باغات کشاورزی خواهیم بود.
 
وی افزود: توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای و اجتناب از سفر‌های غیرضروری اتخاذ شود.
 
شکوهی پور ادامه داد: با توجه به احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش‌های رگباری روز پنج شنبه در نیمه جنوبی و شرقی استان، اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ محصولات کشاورزی انجام شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین توصیه می‌شود به دلیل احتمال وقوع صاعقه از قرار گرفتن در ارتفاعات، فضای باز، زیر درختان و تأسیسات فلزی پرهیز شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی