تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد؛

باران و تگرگ مهمان استان سمنان/ مه‌گرفتگی محورهای کوهستانی

نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با استقرار موج جدیدی از سامانه کم‌فشار بارشی در سطح استان سمنان باید منتظر بارش باران و رگبار و در برخی مناطق تگرگ باشیم.

کد خبر: ۵۸۲۵۲
۰۹:۴۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

باران و تگرگ مهمان استان سمنان/ مه‌گرفتگی محورهای کوهستانی

دیدارنیوز ـ نقشه‌های هواشناسی خبر از ورود سامانه کم‌فشار و استقرار آن در روز سه‌شنبه بیست و ششمین روز سال ۹۹ در سطح استان سمنان می‌دهد درنتیجه پیش‌بینی هواشناسی برای امروز آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران خواهد بود.

 

بارش‌ها در برخی مناطق به‌خصوص شهرهای کوهستانی و مرتفع استان سمنان به شکل تگرگ خواهد بود و شاهد برودت هوا در این منطق هستیم همچنین احتمال مه‌گرفتگی معابر کوهستانی و گردنه‌های استان سمنان نیز وجود دارد.

 

هشدار بارش باران و تگرگ همراه با رگبار پراکنده و امکان آب‌گرفتگی معابر برای امروز سه‌شنبه بیست و ششم فروردین‌ماه ۹۹ اعلام‌شده است.

 

هم‌زمان با صبح سه‌شنبه به‌جز ایوان کی تمام مناطق استان سمنان ابری هستند و احتمال بارش باران در ساعات پیش رو وجود دارد، کمترین دمای هوا متعلق به رضوان در کالپوش میامی و بیشترین آن متعلق به سمنان و گرمسار با هشت درجه بالای صفر است.

فعالیت امواج ناپایدار و سامانه بارشی همچنین احتمال وزش باد شدید به‌خصوص در دامغان و شاهرود و سمنان را تقویت کرده است درنتیجه برای ساعات پیش رو در استان سمنان وضعیت ناپایدار جوی پیش‌بینی می‌شود.

 

هم‌اکنون دمای هوای مرکز استان هشت درجه است و بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان ۱۳ و هفت درجه بالای صفر گزارش می‌شود. دماسنج‌ها در شاهرود نیز بر روی عدد سه ایستاده‌اند در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان بیش از سه میلی‌متر باران باریده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۳ و چهار درجه بالای صفر خواهد بود.

 

در دامغان نیز دمای هوا شش درجه و بیشینه و کمینه ۱۳ و چهار درجه بالای صفر است وزش باد ۱۴ کیلومتر بر ساعت و همچنین بارش بیش از چهار میلیمتر باران از دیگر مسائل قابل ذکر پیرامون دیار صددروازه است. در گرمسار دمای هوا هشت درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۸ و هفت درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

 

ایوان کی تنها شهر آفتابی استان سمنان هم‌زمان با صبح سه‌شنبه نیز با دمای هوای هفت درجه بالای صفر روبرو است پیش‌بینی هواشناسی برای بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان غرب نشین، ۱۸ و هشت درجه بالای صفر است.

 

همچنین باید گفت عباس‌آباد میامی با ۲۰ میلیمتر باران در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار بیشترین بارندگی در سطح استان سمنان است.

 

در نهایت آسمان استان سمنان هم‌زمان با روز سه‌شنبه ابری است و برای غالب نقاط این استان رگبار، رعد و برق، بارش باران، وزش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی