تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
برای دومین بار در فصل بهار؛

بارش برف اردبیل را سفید پوش کرد

برای دومین بار در فصل بهار برخی شهر‌های استان اردبیل چهره زمستانی بخود گرفت.

کد خبر: ۵۸۱۳۳
۱۳:۲۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

بارش برف اردبیل را سفید پوش کرد

دیدارنیوز ـ بارش برف از صبح دوشنبه ۲۵ فروردین در اردبیل و برخی از شهر‌های استان آغازشده است بطوریکه برای دومین بار شاهد بارش بارف در فروردین ماه هستیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در این خصوص اظهار کرد: با تلاش راهداران تمامی جاده‌های استان استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.
 
علی رحمتی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف در گردنه‌های حیران، الماس، صائین، سرچم، محور سه‌راهی رضی به امیرکندی و شهرستان‌های اردبیل، نیر و سرعین و بارش باران در مناطق شمالی استان اردبیل هستیم.
 
وی بیان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها راهداران پرتلاش بطور مرتب در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها هستند.
 
وی با بیان اینکه ۲۸۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ گروه راهداری عملیات برف‌روبی و بازگشایی جاده‌های استان را انجام می‌دهند، ادامه داد: از شهروندان خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و درصورت لزوم خودرو خود را به تجهیزات زمستانی بویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.
 
هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوده و به دلیل وزش باد شمالی دمای هوا به ۲ تا ۴ درجه سلسیوس زیر صفر نیز می‌رسد.
 
این منبع پیش‌بینی کرد که با خروج این سامانه بارشی، از روز سه‌شنبه تا آخر هفته جاری در بیشتر مناطق استان شاهد جوی بهاری گاهی افزایش ابر و رگبار موقتی با افزایش نسبی دما و در اغلب ساعات آسمانی نیمه‌ابری و وزش باد جنوبی خواهیم بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی