تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در گیلان؛

کفن و دفن اموات در آرامستان‌های رشت به حالت عادی بازگشت

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت گفت: فعالیت و حضور نیرو‌های جهادی برای تغسیل و تدفین اموات در آرامستان‌های شهرداری رشت به پایان رسیده است.

کد خبر: ۵۸۱۲۷
۱۳:۲۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

کفن و دفن اموات در آرامستان‌های رشت به حالت عادی بازگشت

دیدارنیوز ـ سهراب راستگو با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همشهریان و نیز قدردانی و تشکر از همراهی شهروندان برای کاهش حضور و تردد در آرامستان‌های شهر رشت گفت: این سازمان همچنان مطابق پروتکل‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وظایف خود را همچنان مطابق دستورالعمل‌های ویژه دنبال می‌کند.
 
وی افزود: پس از جلسه‌ای که روز ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ در سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با حضور مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، سرهنگ دولتی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و سرهنگ سلطانی نمایندگان سپاه رشت برگزار شد، روند خدمت‌رسانی این سازمان بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت سپس تاکید کرد: پس از این جلسه مقرر شد کار‌های مربوط به شست و شو و تغسیل پیکر قربانیان مشکوک به کرونا و متوفیان عادی توسط نیرو‌های این سازمان انجام می‌شود، که از یکم فروردین ۹۹ کار تغسیل متوفیان عادی در سنگر صورت می‌گرفت و چهار نفر از پرسنل سازمان آرامستان‌ها متشکل از دو نیروی غسال مرد و دو نیروی غساله زن موظف به خدمت رسانی به شهروندان بودند.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: از تاریخ یکم فروردین تا کنون، امور مربوط به تغسیل ۱۸۷ متوفی شهرستان رشت و شهرستان‌های اطراف توسط نیرو‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در بخش سنگر انجام شده است.
 
سهراب راستگو همچنین یادآور شد: همه امکانات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شست و شوی متوفیان کرونایی در سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت و شست و شوی متوفیان عادی در بخش سنگر نیز توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت تهیه و تامین شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه با تصمیم مسئولان ذیربط در ستاد بحران، مقرر شده بود که شست و شوی جان باختگان مشکوک به کرونا تا امروز توسط نیرو‌های جهادی سپاه در سازمان آرامستان‌ها انجام شود، گفت: طبق تصویب این جلسه از شنبه ۲۳ فروردین نیرو‌های جهادی از سازمان آرامستان‌ها خارج شدند و تنها نماینده مرکز بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این سازمان حضور دارد.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در پایان گفت: از ۲۳ فروردین تمام فعالیت‌های مربوط به تغسیل و تدفین درگذشتگان مشکوک به کرونا و اموات عادی را پرسنل این سازمان انجام می‌دهند و کار‌ها به حالت عادی خود بازگشته است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی