تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
پیش‌بینی خرید ۴۰۰ هزار تُن گندم کشاورزان لرستانی؛

خرید تضمینی گندم در لرستان از خردادماه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول خردادماه آغاز و تا مهرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۵۸۱۱۸
۱۳:۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

خرید تضمینی گندم در لرستان از خردادماه آغاز می‌شود

دیدارنیوز ـ حجت اله بیرانوند امروز دوشنبه در سخنانی با اعلام زمان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان گفت: امسال با توجه به وضعیت خاص حاکم بر کشور تمهیدات لازم به‌منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراکز خرید پیش‌بینی و عملیات خرید از اول خردادماه در مناطق جنوبی استان آغاز و تا اواخر مهرماه ادامه خواهد داشت و کشاورزان عزیزمی توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز خرید گندم محصول خود را تحویل دهند.
 
وی تصریح کرد: یکی از الزامات خرید محصول وجود اطلاعات کشاورز در سامانه پهنه‌بندی است و قیمت خرید گندم معمولی هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال، گندم دوروم هر کیلو ۲۶ هزار ریال و دانه‌های روغنی کلزا ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال تعیین شده است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به وضعیت مناسب بارش‌ها امسال خرید تضمینی گندم به ۴۰۰ هزار تن بالغ شود که نسبت به سال قبل از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار است.
 
بیرانوند افزود: با عنایت به اینکه گندم و دانه‌های روغنی محصولاتی استراتژیک تلقی می‌شوند؛ لذا تمامی تلاش بر سهولت و تسهیل فرایند خرید و همچنین کوتاه کردن زمان پرداخت بهای این اقلام به کشاورزان خواهد بود.
 
وی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان با بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی خود و همچنین مباشرین و تأسیسات ذخیره‌سازی بخش خصوصی مقدمات لازم را به‌منظور جلب رضایت کشاورزان و اجرای این پروژه بزرگ ملی به نحو شایسته فراهم کرده است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان با تأکید بر تکریم کشاورزان و رانندگان در هنگام مراجعه به مراکز خرید توسط عوامل اجرایی گفت: در همه مناطق استان دانه‌های روغنی تولیدی کشاورزان نیز باقیمت تضمینی خریداری و جهت استحصال به کارخانه‌ها روغن‌کشی منتقل خواهد شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی