تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد افراد مبتلا به کرونا هیچ علامتی ندارند

معاون وزیر بهداشت در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به طرح شناسایی بیماران کم علامت و بی علامت گفت: ۱۸ درصد از افرادی که علائم شبیه کرونا داشتند تستشان مثبت شده است.

کد خبر: ۵۸۱۰۱
۱۱:۵۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - معاون وزیر بهداشت در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به طرح شناسایی بیماران کم علامت و بی علامت گفت: ۱۸ درصد از افرادی که علائم شبیه کرونا داشتند تستشان مثبت شده است.

حریرچی افزود: افرادی هم که در مجاورت کرونایی بوده اند ۲۱ درصد مثبت شده اند.

وی به شناسایی افرادی که با افراد مبتلا برخورد داشته اند بعنوان راهبرد وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت::بعداز تشخیص فرد مبتلا به کرونا در نقاهتگاه معلوم می‌کنیم چه کسی مرخص می‌شود و یا تشخیص میدیم تحت نظر باشد باید ایزوله شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در کشور رو به نزول است گفت:این در حالیست که در استان اصفهان روند نزولی قابل انتظار مشاهده نشده است.

حریرچی افزود: استان اصفهان هفت هزار تخت دولتی و خصوصی با ضریب اشغال ۸۰۰ بیمار بستری کرونایی دارد که این عدد کم نیست و قابل توجه است.

وی با قدردانی از تلاش‌های استان در جهت مقابله با کرونا گفت::بدون تعارف اقدامات بسیار خوبی با همت مدیران و مردم انجام شده است.

استاندار اصفهان هم در این نشست با تاکید بر اینکه باید به استان‌هایی که ظرفیت لازم را دارند و شرایطشان خاص است اختیارات دهند گفت:: در مباحث کلان ستاد ملی مبارزه با کرونا باید شرایط همه استان‌ها را در نظر بگیرند و تصمیم کلی اتخاذ نشود.

رضایی با اشاره به اینکه استان اصفهان همواره در زمینه‌های مختلف پیشگام بوده است افزود:تولید ماسک‌های پارچه ای، مواد ضدعفونی، توزیع اب میوه و غذا در مراکز درمانی و حرکات خودجوش مردمی از جمله آن است.

وی گفت:: همه تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی