تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیاده‌روی "عروسک‌های کرونایی" در کرمانشاه!

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در اقدامی جالب عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا" ساخته و آن‌ها را به مراکز پرتجمع شهر فرستاده تا مخاطرات حضور در مکان‌های شلوغ را در این روز‌های کرونایی به مردم گوشزد کنند.

کد خبر: ۵۸۰۳۰
۰۹:۳۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

پیاده‌روی

دیدارنیوز ـ مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص این اقدام، گفت: در مدت شیوع کرونا پیام‌های مختلف بهداشتی به طرق مختلف در سطح جامعه منتشر می‌شود و هدف این است که مردم نسبت به کرونا و خطرات آن آگاه شوند.
 
وی افزود: افراد جامعه با توجه به تفاوت‌های فردی که دارند هریک، با نوعی از پیام‌ها ارتباط برقرار می‎کنند و در این بین تصمیم گرفتیم تا یک شیوه پیام رسانی ملموس را از طریق عروسک‌های کرونایی دنبال کنیم.
 
عبدالمالکی با اشاره به ساخت عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا"، گفت: افرادی این تن پوش‌های عروسکی را به تن کرده و در محل‌های پرتجمع شهر تردد می‌کنند. پیام عروسک‌های کرونایی این است که مردم بدانند با تردد غیرضروری در شهر موجب انتشار هرچه بیشتر این ویروس و ماندگاری آن در شهر می‌شوند.
 
عبدالمالکی تصریح کرد: این عروسک‌ها در حین حرکت اجازه سلفی گرفتن و نزدیک شدن به افراد را نمی‌دهند تا از این طریق هم خود عروسک گردان‌ها سالم بمانند و هم به مردم یاد بدهند که باید همیشه فاصله با دیگران را حفظ کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی