تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

پیاده‌روی "عروسک‌های کرونایی" در کرمانشاه!

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در اقدامی جالب عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا" ساخته و آن‌ها را به مراکز پرتجمع شهر فرستاده تا مخاطرات حضور در مکان‌های شلوغ را در این روز‌های کرونایی به مردم گوشزد کنند.

کد خبر: ۵۸۰۳۰
۰۹:۳۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

پیاده‌روی

دیدارنیوز ـ مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص این اقدام، گفت: در مدت شیوع کرونا پیام‌های مختلف بهداشتی به طرق مختلف در سطح جامعه منتشر می‌شود و هدف این است که مردم نسبت به کرونا و خطرات آن آگاه شوند.
 
وی افزود: افراد جامعه با توجه به تفاوت‌های فردی که دارند هریک، با نوعی از پیام‌ها ارتباط برقرار می‎کنند و در این بین تصمیم گرفتیم تا یک شیوه پیام رسانی ملموس را از طریق عروسک‌های کرونایی دنبال کنیم.
 
عبدالمالکی با اشاره به ساخت عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا"، گفت: افرادی این تن پوش‌های عروسکی را به تن کرده و در محل‌های پرتجمع شهر تردد می‌کنند. پیام عروسک‌های کرونایی این است که مردم بدانند با تردد غیرضروری در شهر موجب انتشار هرچه بیشتر این ویروس و ماندگاری آن در شهر می‌شوند.
 
عبدالمالکی تصریح کرد: این عروسک‌ها در حین حرکت اجازه سلفی گرفتن و نزدیک شدن به افراد را نمی‌دهند تا از این طریق هم خود عروسک گردان‌ها سالم بمانند و هم به مردم یاد بدهند که باید همیشه فاصله با دیگران را حفظ کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی