تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

کشتار مرغ سایز در استان سمنان جمع‌آوری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ گفت: کشتار مرغ سایز در استان جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر: ۵۷۹۶۵
۱۳:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

کشتار مرغ سایز در استان سمنان جمع‌آوری می‌شود

دیدارنیوز ـ سید حسن میرعماد ظهر یک‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات مرغداران استان سمنان به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه خرید مرغ سایز تا رسیدن به قیمت واقعی مرغ زنده ادامه دارد، اظهار داشت: کشتار مرغ سایز باهدف تنظیم بازار جمع‌آوری می‌شود.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات مرغداران بیان کرد: برخی مرغداران مجبور هستند مرغ‌های آماده کشتار را پایین‌تر از قیمت‌های تمام‌شده به‌فروش برسانند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه در حال حاضر اقدامات برای جمع‌آوری مرغ سایز در کشتارگاه‌ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ازاین‌پس مرغ‌های با سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی به بازار عرضه می‌شود.

 

میرعماد انجام هماهنگی لازم بین کشتارگاه‌های طیور استان، شرکت پشتیبانی، دامپزشکی و اتحادیه مرغداران استان سمنان را در دستور کار دانست و گفت: بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت کشتارگاه‌های استان از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی