تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صمت استان اصفهان:

کمبود برخی کالا‌های اساسی به شبکه توزیع برمی‌گردد/ انبار‌ها پُر است

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صمت استان اصفهان گفت: در حال حاضر کمبود کالای اساسی در اصفهان نداریم و نبود برخی محصولات در فروشگاه‌ها به شبکه توزیع برمی گردد.

کد خبر: ۵۷۹۰۴
۰۹:۳۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

کمبود برخی کالا‌های اساسی به شبکه توزیع برمی‌گردد/ انبار‌ها پُر است

دیدارنیوز ـ اسماعیل نادری در خصوص تامین کالا‌های اساسی در سطح عرضه، اظهار کرد: در حال حاضر استان اصفهان به لحاظ تامین کالا‌های اساسی مشکلی ندارد و موجودی انبار‌ها مناسب و در سطح عرضه کالا به وفور دیده می‌شود.

 

وی تاکید کرد: البته وظیفه ذاتی سازمان صنعت، نظارت بر سطح عرضه است و همچنان نیز ادامه دارد.

 

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صمت استان اصفهان درباره اینکه چرا با وجود فراوانی کالا در انبارها، قفسه برخی فروشگاه‌های زنجیره ای، اتکا، تجلی و کوروش در اصفهان نیمه خالی و یا خالی است، توضیح داد: کالا‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره به صورت کشوری توزیع می‌شود که به دلیل شیوع کرونا در بحث حمل و نقل کالا بعضا با چالش مواجه می‌شوند، بنابراین برخی کالا‌ها با تاخیر زمانی به این فروشگاه‌ها می‌رسند.

 

وی با تاکید بر اینکه البته تاخیر زمانی برای رسیدن کالا‌های اساسی به فروشگاه‌ها به دلیل مشکلات حمل و نقل قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: با این وجود دیگر فروشگاه‌های بزرگ اصفهان همچون هایپرمی، کوثر و ... کمبودی ندارند و قفسه‌های آن‌ها خالی نیست، چراکه خودشان نسبت به تامین محصولات از انبار‌ها اقدام می‌کنند.

 

نادری تاکید کرد: در حال حاضر کمبود کالای اساسی در اصفهان نداریم و نبود برخی محصولات در فروشگاه‌ها به شبکه توزیع برمی گردد.

 

وی همچنین عرضه برخی محصولات غذایی به صورت فله‌ای با وجود شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: ستاد ملی مبازره با کرونا از همان ابتدا بر خرید مواد غذایی به صورت بسته بندی تاکید کرد.

 

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صمت استان اصفهان افزود: البته برخی کالا‌ها به صورت فله‌ای عرضه می‌شود که همچنان به مردم توصیه می‌شود نسبت به خرید محصولات بسته بندی اقدام کنند.

 

وی البته گفت: نظارت بر توزیع و فروش محصولات غذایی به صورت فله‌ای بر عهده شبکه بهداشت محیط و سازمان غذا و دارو است، اما به شهروندان توصیه می‌کنیم از خرید مواد غذایی فله‌ای خودداری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی