تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای رفع مشکل تردد مشمولان در خارج از کشور

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و رفع مشکلات تردد، مشمولان دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور و همچنین مشمولان دارای مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور از تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: ۵۷۸۳۱
۱۴:۲۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای رفع مشکل تردد مشمولان در خارج از کشور

دیدارنیوز ـ سرهنگ ابراهیم امرانی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت گسترده و جهانی، مشمولانی که دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور، مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور هستند و به دلیل لغو پرواز‌های خارجی و قرنطینه برخی کشور‌ها با مشکل مواجه شده‌اند، از برخی تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا بهره‌مند می‌شوند.
 
وی با اشاره به تسهیلات مورد اشاره نیز افزود: مشمولانی که با مجوز خروج موقت برای سفر‌های تفریحی و علمی و... از کشور خارج و موفق به بازگشت در موعد مقرر به علت شیوع بیماری کرونا به کشور نشده‌اند، وثیقه سپرده شده این عزیزان ضبط نشده و در صورت بهبود شرایط و برطرف شدن محدودیت‌های پروازی، می‌توانند به کشور بازگردند.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی گفت: محدودیت زمانیدر نظر گرفته شده قبلی برای تمامی مشمولانی که در دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول به تحصیل بوده و برای دیدار با خانواده به کشور وارد شده و به دلیل لغو پروازها، شرایط بازگشت نداشته‌اند نیز لغو شده و می‌توانند پس از بهبود شرایط به کشور محل تحصیل بازگردند.
 
سرهنگ امرانی تاکید کرد: آن دسته از مشمولان غایبی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته و بر اساس مقررات تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور، از سالی دوبار تردد و در مجموع به مدت سه ماه اقامت استفاده کرده‌اند و در حال حاضر مدت حضور آنان در کشور بیش از سه ماه شده است، بدون هیچ گونه نگرانی، می‌توانند پس از اتمام و بهبود شرایط بیماری کرونا از کشور خارج شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی