تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
قدمی خبر داد:

جاده هراز مسدود شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز به علت بارش شدید برف، باران و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود شد.

کد خبر: ۵۷۸۱۰
۱۳:۰۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

جاده هراز مسدود شد

دیدارنیوز ـ سرهنگ علیرضا قدمی گفت: جاده هراز به علت بارش شدید برف، باران و جاری شدن سیلاب از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه تا اطلاع بعدی مسدود شد.
 
وی با بیان اینکه سطح جاده هراز اکنون لغزنده است، افزود: رفت و آمد خودرو‌ها اکنون در دیگر جاده‌های مازندران عادی و روان و سطح جاده‌ها نیز خشک است.
 
سرهنگ قدمی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران تنها شامل محدودیت تردد افراد غیر بومی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا است و فقط ورود افراد بومی استان با سنجش کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به استان مجاز است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی استان را دارند، خواست: ضمن به همراه داشتن وسایل ایمنی به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه داشته باشند.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی