تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل شرکت گاز قزوین:

تعمیر لوله گاز رودک بوئین زهرا مستلزم فروکش سیلاب است

پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی با عنوان «ترکیب آب و آتش در منطقه رودک بوئین زهرا» مدیرعامل شرکت گاز قزوین علت حادثه را نشتی خط لوله گاز در مسیر رودخانه حاجی عرب حوالی رودک و یریجان بوئین‌زهرا اعلام کرد و گفت: برای تعمیر خط منتظر فروکش کردن سیلاب هستیم.

کد خبر: ۵۷۷۷۵
۱۱:۳۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

تعمیر لوله گاز رودک بوئین زهرا مستلزم فروکش سیلاب است

دیدارنیوز ـ اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: عصر روز گذشته ۲۲ فروردین به این اداره اطلاع داده شد که نشتی خط لوله در مسیر سیلاب رودخانه حاجی عرب حوالی منطقه رودک و یریجان شهرستان بوئین‌زهرا اتفاق افتاده است.
 
وی ادامه داد: برای کنترل این حادثه که همراه با آتش‌سوزی بوده است کارکنان شرکت گاز استان قزوین با هماهنگی مسئولین شهرستانی، گاز منطقه را قطع و گاز مشترکین روی سوخت دوم تنظیم شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: برای تعمیرات منتظر فروکش شدن سیلاب هستیم و تا زمانی که سیلاب فروکش نکند نمی‌توانیم بگوییم که علت حادثه چه بوده است، اما آنچه که از شواهد مشخص است سیلاب می‌تواند عامل ایجاد نشت گاز و در نهایت آتش‌سوزی صورت گرفته باشد.
 
وی بیان کرد: در خصوص خسارت نیز باید بگوییم در این حادثه خسارت تنها متوجه قسمت آسیب‌دیده شبکه توزیع بوده و اکنون برای اعلام میزان خسارت زود است.
 
بوشهری در پایان یادآور شد: تعداد مشترکین منطقه مورد نظر کمتر از ۱۰ مشترک است و تنها چند واحد پرورش بوقلمون و مرغداری و چند خانه باغ در آن منطقه قرار دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی