تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رئیس سازمان اورژانس بابل خبر داد:

انجام بیش از ۲۶ هزار ماموریت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در بابل

رئیس سازمان اورژانس بابل از انجام ۲۶ هزار و ۹۰۳ ماموریت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

کد خبر: ۵۷۷۶۳
۱۱:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

انجام بیش از ۲۶ هزار ماموریت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در بابل

دیدارنیوز ـ دکتر ابوالقاسم لعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اورژانس بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی مسابقات ورزشی، همایش‌ها، جشنواره‌ها، اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی درسال ۹۸ به طور کلی ۲۶ هزار و ۹۰۳ ماموریت انجام داده است.
 
وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۷۸ ماموریت آن شهری، ۱۴ هزار و ۷۲۵ ماموریت جاده‌ای بوده است، میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان درسال گذشته شهری ۷ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۱۲ دقیقه بود. 
 
رئیس سازمان اورژانس بابل خاطرنشان کرد: در سال گذشته سازمان اورژانس بابل ۶ هزار و ۳۶۷ ماموریت تصادف انجام داده است که ۲ هزار و ۳۰۵ تصادف شهری و ۴ هزار و ۶۲ ماموریت تصادف جاده‌ای بوده است.
 
دکتر لعلی افزود: اورژانس بابل در سال گذشته ۱۲ هزار و ۴۶۳ بیماریا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.
 
وی گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده، ماموریت‌های قلبی با هزار و ۱۲۳ مورد، ماموریت تنفسی با ۸۲۷ مورد و ماموریت‌های مرتبط با مسمومیت با ۵۱۴ مورد بوده است.
 
رئیس سازمان اورژانس بابل یادآور شد: در سال گذشته ۱۰۱ هزار و ۶۷۱ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شده است که ۴ هزار و ۶۹۶ مورد آن مزاحمت تلفنی، هزار و ۶۴۱ مورد هم جهت اخذ مشاوره و بقیه موارد مرتبط با پیگیری ماموریت‌ها بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی