تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انجام ویزیت آنلاین در پژوهشکده علوم تولید مثل یزد

معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد با اشاره به ضرورت رعایت قرنطینه خانگی گفت: سامانه ویزیت آنلاین بیماران در مرکز ناباروری یزد راه‌اندازی شد.

کد خبر: ۵۷۵۰۲
۱۱:۲۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

انجام ویزیت آنلاین در پژوهشکده علوم تولید مثل یزد

دیدارنیوز ـ دکتر علی‌محمد عبدلی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در دستور کار پژوهشکده تولید مثل یزد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و نیز اهمیت پیگیری و مشاوره مراجعه کنندگان به پژوهشکده، سامانه درمان از راه دور در این مرکز راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: در این پری کلینیک خدماتی همچون مشاوره مامایی، مشاوره تغدیه و روانشناسی به زوجین ارائه شده و بیماران پس از دریافت آموزش‌های اولیه روند درمان خود را ادامه خواهند داد.
 
معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در ادامه با بیان این‌که در پری کلینیک خدمات مشاوره و اقدامات اولیه درمانی برای بیمار انجام و در پلی کلینیک خدمات کامل به مراجعان ارائه می‌شود، گفت: بیماران پژوهشکده تولید مثل یزد می‌توانند برای مراجعه به مرکز نسبت به ویزیت آنلاین اقدام کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان جهت بررسی و اقدامات اولیه بیماران به سایت پژوهشکده به آدرس www.Yazd-RSI.ir مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی