تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تخلف ۱.۵ میلیارد ریالی یک شرکت تجهیزات پزشکی در گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف بیش از ۱.۵ میلیارد ریالی یک شرکت تجهیزات پزشکی توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

کد خبر: ۵۷۳۵
۱۱:۵۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «علی‌اصغر اصغری» اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم‌چنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چارچوب قوانین با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در این راستا و در پی تسلیم شکایت کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر تخلف گرانفروشی یکی از شرکت‌های عرضه تجهیزات پزشکی، تیمی از بازرسین به‌منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

اصغری ادامه داد: پس از بررسی‌های مدارک موجود توسط بازرسان این سازمان هم‌چنین تایید بروز تخلف گرانفروشی توسط کارشناسان رسمی دادگستری، تخلف شرکت تجهیزات پزشکی مورد نظر احراز شد.

وی تصریح کرد: پرونده تخلف گرانفروشی این واحد به مبلغ یک میلیارد و 586 میلیون و 888 هزار ریال تشکیل و جهت صدور رأی نهایی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی