تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس پلیس راه ایلام:

تردد در محور‌های بین شهری ایلام همچنان ممنوع است

رئیس پلیس راه ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، تردد در محور‌های بین شهری ایلام همچنان ممنوع است.

کد خبر: ۵۷۲۶۶
۱۵:۳۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

تردد در محور‌های بین شهری ایلام همچنان ممنوع است

دیدارنیوز ـ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روز‌های گذشته در سطح استان، پلیس راه انتظامی استان ایلام با افزایش تیم‌های گشتی در ورودی‌های استان و محور‌های برون شهری نسبت به بازگشت خودرو‌های غیربومی و اعمال قانون رانندگان بدون مجوز تردد در سطح جاده‌ها به مبلغ ۵ میلیون ریال اقدام کرده است.
 
وی گفت: همچنین تیم‌های ضربتی و عملیاتی به مناطقی که بیشترین فراوانی تردد داشته اعزام و به شدت با رانندگان متخلف برخورد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
 
همتی زاده افزود: با توجه به اینکه پلیس راه انتظامی استان از طریق صدا و سیما و سایت‌های خبری در خصوص چگونگی تردد وسایل نقلیه اطلاع رسانی کرده است، لذا چنانچه رانندگان وسایل نقلیه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد‌های بین شهری بی توجهی کنند، مامورین پلیس راه نسبت به توقیف فیزیکی وسایل نقلیه آن‌ها اقدام می‌کنند.
 
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: از تمامی همشهریان محترم تقاضا می‌شود تا زمان قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از تردد‌های غیرضروری و بدون مجوز در مسیر‌های بین شهری جداً خودداری و نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی