تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ابلاغ نرخ جدید لبنیات با امضا وزیر صمت و بدون امضا وزیر جهاد کشاورزی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه نرخ جدید شیرخام و لبنیات از سوی وزیر صنعت ابلاغ شده است،گفت: نرخ شیرخام ۹ درصد افزایش یافت.

کد خبر: ۵۷۰۱
۰۹:۵۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید احمد مقدسی از ابلاغ نرخ جدید شیرخام و لبنیات توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: متاسفانه وزیر صنعت، معدن و تجارت این مصوبه را بدون اینکه به امضای وزیرجهاد کشاورزی برسد، در تاریخ ۹۷.۵.۲ ابلاغ کرده است. 

وی با بیان اینکه در نهایت قیمت شیرخام بعد از این کشمکش با ۹ درصد افزایش ۱۵۷۰ تومان تعیین شد، افزود: پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای نرخ شیرخام ۱۷۵۰ تومان بود. ضمن اینکه قیمت تمام شده تولید شیرخام برای دامداران ۱۷۵۰ تومان است و ۱۰ درصد سود برای تولیدکنندگان نیز باید به این رقم افزوده شود.  

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: پیش از این وزیرجهاد کشاورزی در نامه ای به رییس جمهور خواستار افزایش ۱۸ درصد نرخ شیرخام بعد از ۴ سال و افزایش ۱۵ درصدی لبنیات شده بود و از حسن روحانی خواسته بود این اجازه را صادر کند.  

به گفته مقدسی قیمت لبنیات نیز افزایش یافته و نرخ هر بطری شیر ۲۷۰۰ تومانی به ۲۹۵۰ تومان رسیده است.  
 
ابلاغ نرخ جدید افزایش قیمت لبنیات با امضا وزیر صمت و بدون امضا وزیر جهاد کشاورزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی