تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حدود ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های گیلان خالی است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ خوشبختانه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌ها خالی است و آمار تلفات هم به همین میزان کاهش یافته است.

کد خبر: ۵۶۹۸۷
۰۸:۵۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد آمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان، گفت: در استان گیلان شاهد سیر نزولی هستیم دلیل آن هم این است که در زمانی که مدارس و ادارات را تعطیل کردند، چون هیچگونه محدودیت ورود و خروج نبود، همه به سمت استان‌های شمالی هجوم آوردند، در حالی که چند روز اخیر با محدود کردن ورود و خروج‌ها توانستیم تعداد مبتلایان را کنترل و مدیریت کنیم.

وی افزود: از نظر فرهنگی نیز راهکاری اندیشیده نشده بود به گونه‌ای که اشخاص برای یک سرماخوردگی ساده راهی بیمارستان می‌شدند و ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده بود و بیمارستان صحرایی برپا کردند، در صورتی که اکنون خوشبختانه حدود ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌ها خالی است و آمار تلفات هم به همین میزان کاهش یافته است. با توجه به اینکه ورود و خروج شهرها کنترل شد و مردم نیز رعایت کردند، تصور من این است که سیر مبتلایان همچنان نزولی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: از آنجایی که مقرر شده است تمامی نمایندگان تست کرونا بدهند، مجلس از نمایندگانی که تاکنون تست کرونا نداده‌اند، یکشنبه و دوشنبه تست می‌گیرد.

بائوج لاهوتی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که به صورت مجازی با سایر نمایندگان داشتیم، قرار بر این شد که نمایندگان فاصله‌ها را رعایت کنند و عده‌ای از نمایندگان در جایگاه میهمان حاضر شوند.

وی ضمن بیان اینکه نمی‌توان مجلس را تعطیل کرد بلکه باید مدیریت کرد، گفت: به نظر من خیلی نباید سخت گرفت، کشور را که نمی‌شود تعطیل کرد، از نظر اقتصادی تاکنون ضررهای سنگینی به کشور وارد شده است بر همین اساس باید در عین انجام مراقبت‌های بهداشتی، کشور را اداره کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی