تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

کاهش چشمگیر بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون هیچ وقت اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان به این خلوتی نبوده است.

کد خبر: ۵۶۷۷۸
۱۰:۵۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز: به گزارش خبرآنلاین از گلستان عبدالرضا فاضل با بیان این مطلب افزود: گستردگی بیماری کووید۱۹ در کشور و به تبع آن در گلستان کاهش یافته و خداروشکر شاهد آن هستیم که برخی بیمارستان‌ها از جمله صیاد شیرازی گرگان که پایلوت کرونا بوده، از ابتدای اسفند تاکنون به این خلوتی نبوده است.

وی آخرین شمار جان باختگان مرگ و میر ناشی از کرونا در گلستان ، ۲۳۰نفر اعلام و اضافه کرد: البته ممکن است تعداد این افراد بیشتر باشد، اما هنوز به علت آماده نشدن آزمایش‌ها نمی‌توان نظر قطعی داد، اما به محض آماده شدن آزمایش‌ها نتایج اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۵هزار و ۴۰۰نفر در ۱۶بیمارستان گلستان بستری شده اند که یکهزار و ۳۰۰نمونه آزمایش برای تشخیص فرستاده شده است.

دکتر فاضل ادامه داد: خوشبختانه اکنون در ۴بیمارستان گلستان بیمار مبتلا به کرونا بستری نداریم و اگر بخواهیم این روند ادامه دار باشد، فقط باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم و قرنطینه خانگی را جدی بگیریم.

او تاکید کرد: مردم گلستان برای حفظ جان خود، همچنان به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت توجه دقیق کنند تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی