تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ثبت بیش از ۵.۵ میلیون تردد در راه‌های استان اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از تداوم روند کاهش تردد در راه‌های استان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا ششم فروردین ماه خبر داد.

کد خبر: ۵۶۴۰۸
۱۲:۴۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه ۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۷۵۰ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۶۶ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۳۸۶ هزار و ۵۱ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۳۸۸ هزار و ۶۴۵ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۲۴ هزار و ۳۳۰ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۲۴۰ هزار ۷۵۰ تردد و زرین شهر- اصفهان (فولادشهر) با ۲۳ هزار و ۱۲۳ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز ششم فروردین ماه بودند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز ششم فروردین ماه ۴۸۰ هزار و ۴۸۶ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۳۵ هزار و ۸۴۸ مورد آمار تردد ورودی و ۳۷ هزار و ۶۳۸ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی