تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت

News Image Lead

روزهای گذشته در شرق هرمزگان باران شدید بارید، آنقدر بارید که راه های ارتباطی روستاها به شهر مسدود شدند، زن باردار در شرقی ترین منطقه از هرمزگان پشت رودخانه گرفتار شد و امکان عبور این زن به علت طغیان رودخانه فصلی مقدور نبود.

کد خبر: ۵۶۳۱۸
۱۳:۰۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک در گفت و گو با ایسنا، افزود: سپید پوشان دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ واقع در گابریگ و لیردف در شهرستان جاسک برای نجات جان مادر باردار و فرزندش دست به دست هم دادند تا هر طوری شده این زن از رودخانه عبور دهند.
وی تاکید کرد: تلاش ها دو چندان شد و در کنار نیروهای فوریت  پزشکی‌، ماما، پزشک همراه و همچنین راهداری پای کار بودند تا برای چندمین بار شاهد مرگ مادر باردار در این شهرستان نباشیم.
احمد چنگایی اظهار کرد: خوشبختانه تلاش ها جواب داد و این زن از بستر رودخانه در میان امواج خروشان به قسمت دیگر رودخانه هدایت شد تا آمبولانس ۱۱۵ در کوتاه ترین زمان موجود آن را به تنها بیمارستان این بندرساحلی انتقال دهند.
وی تصریح کرد: حال عمومی هر دو نفر آنها خوب است و در حال حاضر در سلامت کامل به سر می برند.
به گزارش ایسنا، با ورود سامانه بارشی در شرق هرمزگان بیشتر نقاط این استان شاهد بارش شدید باران شد و به علت تشدید این وضعیت جوی در هفته جاری در این منطقه به ۲ زن باردار در مناطق روستایی و صعب العبور امداد رسانی شده است که دومین مادر باردار اهل روستاهای بخش گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد که توسط بالگرد منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک به بیمارستان این شهرستان انتقال داده شد.بخش لیردف در ۱۲۰ کیلومتری شهر جاسک واقع شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی