تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

در مخارج روزانه خود مانده‌ایم اما مطیع تعطیلی واحدهای صنفی هستیم

رئیس اتحادیه پوشاک مرکز البرز گفت:  بسیاری از واحد های صنفی در خرج روزانه خود دچار مشکل شده‌اند این افراد نه تنها حقوق بگیر نیستند بلکه باید در شرایط کنونی که در بسیاری از موارد اجناس واحدهای صنفی دیگر قابل استفاده نیست باید حقوق کارگران و فروشندگان خود را نیز بدهند.

کد خبر: ۵۶۱۹۷
۱۱:۰۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - میر اسماعیل صدیق گفت: اخیراً یک صورتجلسه در تهران تنظیم شده و  به تمامی اتاق‌های اصناف از جمله اتاق اصناف استان البرز ابلاغ شده که طبق آن تمامی واحدهای صنفی به جز تعدادی از صنوف خاص باید در این دوران تعطیل باشند،  صنف پوشاک استان البرز نیز از جمله اصنافی بود که  باید در شرایط فعلی تعطیل باشد.

 وی در ادامه افزود: همه ارگان‌های دولتی  از جمله تعزیرات، اماکن، بازرسی اصناف، صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، فرمانداری و استانداری کمک به اتخاذ و انجام این ابلاغیه کردند.

 صدیق در ادامه در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی گفت: در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی  تصمیمی بود که اتخاذ و به آن عمل شد و همه در برابر آن مطیع هستیم؛ در این شرایط اتفاقی که باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که  بسیاری از واحدهای صنفی با بحث‌هایی مانند اجاره، حقوق کارگر، بیمه، وام، دارایی و مالیات دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج در ادامه اظهار کرد:  درخواستی که واحدهای صنفی دارند آن است که همان جدیتی که در تعطیل و بسته شدن واحدهای صنفی بود با همان جدیت هم پیگیری برای تامین خسارت واحدهای صنفی وجود داشته باشد، از  فرماندار و استاندار محترم تقاضا داریم تا به مطالبات این قشر نیز توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: ما به عنوان  اتحادیه باید پشتیبان صنف خود باشیم که در شرایط فعلی بسیار نگران وضعیت خود هستند، ما از دولت، فرماندار و استاندار تقاضا داریم تا پیگیر وام‌ها، مالیات و دارایی واحدهای صنفی باشند.

رئیس اتحادیه پوشاک در پایان اظهار کرد: بسیاری از واحد های صنفی در خرج روزانه خود دچار مشکل شده‌اند این افراد نه تنها حقوق بگیر نیستند بلکه باید در شرایط کنونی که در بسیاری از موارد اجناس واحدهای صنفی دیگر قابل استفاده نیست باید حقوق کارگران و فروشندگان خود را نیز بدهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی