تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

استاندار اردبیل‌: ابتلا به بیماری کرونا صعودی است، مردم از دید و بازدید خودداری کنند

 استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در این استان همچنان صعودی و روبه رشد است تاکید کرد که در این وضعیت مردم در خانه مانده و از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری کنند.

کد خبر: ۵۵۹۶۵
۱۴:۳۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز: به گزارش ایرنا؛ «اکبر بهنامجو» که در نخستین روز از سال نو از  بخش کرونا بیمارستان امام خیمنی (ره)  بازدید می‌کرد، گفت: تلاش فداکارانه و ایثارگرانه کادر درمانی در مراقبت از بیماران کورنایی قابل وصف نیست و  اگر مردم ما مخاطره و زحمات طاقت‌فرسای پرستاران، پزشکان و دیگر کادردرمانی را از نزدیک مشاهده می‌کردند شاید بیشتر از این رعایت کرده و باعث ایجاد زحمت فراوان برای آنها نمی‌شدند.
وی بیان کرد: کادر درمانی هم باید مراقب بیماران بوده و به آنها در بهبودی کمک کنند و هم باید از خود مواظبت کرده و خود به ویروس کرونا گرفتار نشوند و کار آنها به  واقع طاقت‌فرسا و بسیار سخت است.
او اظهار کرد: هم اکنون ۳۱۳ بیمار در استان در بخش‌های کرونا بستری هستند و تا امروز نیز تعداد قابل توجهی از بیماران بهبود یافته‌اند اما کم توجهی برخی از شهروندان همچنان آمار مبتلایان را  در  استان صعودی کرده است.
بهنامجو اظهار کرد: به هر طریق باید این سیر صعودی شکسته شود و راه آن نیز ماندن در خانه و قطع مسیر شیوع و پخش ویروس کرونا می‌باشد.
او اضافه کرد: قرار است ایام تعطیلات تمامی بازارها و مغازه‌ها و مراکز فروش به جز فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی تعطیل شود و با کاهش تردد در سطح شهرها می توان  تا حدودی بیماری را کنترل کرده و سیر صعودی آن را متوقف کرد.
استاندار اردبیل افزود: پزشکان و پرستاران ما تنها به مدت زمان کوتاهی فرصت برای کنترل اوضاع و مهار شیوع ویروس کرونا نیاز دارند و شهروندان می‌توانند با ماندن در خانه و خودداری از دید و بازدیدهای نوروزی به آنها کمک کنند.
بهنامجو سال ۹۸ را سالی سخت و پرحادثه ذکر کرد و گفت: با این حال در این سال کارهای بزرگی در استان از جمله احیای کارخانجات ، رشد و توسعه کشاورزی، ایجاد زمینه اشتغال و ریل‌گذاری راه آهن اردبیل - میانه انجام شد اما تداوم و تکمیل پروژه‌های اجرایی نیاز به فرصت و شرایط مناسب در سال جای دارد که انتظار می‌رود  شهروندان با عمل به توصیه‌های بهداشتی و مهار کرونا آن را فراهم سازند.
در استان اردبیل تاکنون ۲۳۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و ۲۹ نفر نیز جان باخته‌اند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی