تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

عربستان هواپیمای صلیب سرخ را ربود

 عربستان با تغییر دادن اجباری مسیر پرواز یک هواپیمای وابسته به صلیب سرخ که از صنعا عازم جیبوتی بود، این هواپیما را مجبور کرد در فرودگاه جازان در جنوب عربستان فرود بیاید.

کد خبر: ۵۵۸۷
۱۱:۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ائتلاف عربستانی–اماراتی هواپیمای صلیب سرخ را به نقض حریم‌هوایی و به خطر انداختن جان سرنشینان آن که شامل چهار تن از فعالان حوزه امدادرسانی بودند، متهم کرد.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی ضد یمن مدعی شد: این هواپیما پس از آنکه از فرودگاه صنعاء به سمت جیبوتی به پرواز درآمد مسیر هوایی خود را تغییر داد.

کادر پرواز نیز به درخواست ائتلاف برای دور شدن از منطقه عملیات پاسخ نداده و درنهایت ما مجبور شدیم این هواپیما را در فرودگاه ملک عبدالله در جازان به زمین بنشانیم.

ائتلاف ضد یمن در ادامه اقدامات کادر پروازی این هواپیما را برخلاف اصول شرکت‌های هواپیمایی دانستند.

ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان از سال ۲۰۱۵ عملیات نظامی را علیه مردم یمن آغاز کرده است که این عملیات‌ها موجب اوضاع معیشتی و بهداشتی بسیار بد برای مردم این کشور شده و بیشتر مردم یمن را به کمک‌های انسانی نیازمند کرده است.

محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار توئیتی، ربوده شدن هواپیمای صلیب سرخ و تغییر مسیر آن توسط ائتلاف عربی ضد یمن را محکوم کرده و این اقدام را نشانه‌ای از عدم تمایل طرف مقابل برای  صلح دانست.

الحوثی توئیت کرد: ادامه ممنوعیت پرواز در یمن را محکوم می‌کنیم و عدم پاسخ مثبت به درخواست فرستاده سازمان ملل برای بازگشایی فرودگاه صنعاء و لغو ممنوعیت پرواز در آن را جنایت عامدانه دشمن در جنگ اقتصادی می‌دانیم که با هدف افزایش وخامت شرایط معیشتی مردم یمن علیه آنها به راه انداخته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی