تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نامه محرمانه شورای شهر مشهد به استاندار در خصوص کاهش ترددهای شهری

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: ما نامه‌ای برای استاندار به صورت محرمانه ارسال و درخواست کرده‌ایم ترددهای شهری کاهش پیدا کند، اما موضوع قرنطینه مشهد در آن مطرح نبوده است.

کد خبر: ۵۵۲۶۵
۱۸:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علیرضا شهریاری با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در این نامه چندین پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم. ما در این نامه درخواست کردیم از ورود زائران و مسافران به شهر مشهد ممانعت شود و این حرف هیچ گاه به معنی قرنطینه نیست. همچنین شهردار نیز بارها اعلام کردند که ما در شرایط قرمز قرار داریم و مانند کوه یخی هستیم که تنها قله آن دیده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد عنوان کرد: بنابراین همه باید رعایت کنند و در خانه بمانند و صرفا برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند. تنها افراد مراکز خدماتی، درمانی و پزشکی که وظیفه تامین نیاز مردم را بر عهده دارند باید از خانه خارج شوند و سایر اجتماعات باید کاهش پیدا کند.

شهریاری گفت: ما صحبت قرنطینه نکرده‌ایم، بلکه پیشنهاداتی ارائه شد که در گذشته شهردار  در مصاحبه با صداوسیما مطرح کرده‌بودند. ما نباید آرامش مردم را بر هم بزنیم بلکه باید به آنان اطمینان بدهیم تا آرامش خود را حفظ کنند، زیرا استرس سبب کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود و ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین در این نامه اعلام شده افراد فاقد کار و کودکان کار باید تامین شوند تا از نظر تغذیه در آینده دچار مشکل نشوند.




منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی