تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عیوضی: مابه‌التفاوت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشد

علی‌اکبر عیوضی با انتقاد از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: امیدواریم وعده‌ها برای دهم مرداد عملی شود.

کد خبر: ۵۴۳۴
۱۰:۴۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - یکی از دغدغه‌های بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت به موقع مستمری‌ها و همچنین اِعمال افزایش‌ها براساس وعده‌های قبلی‌ست.

بازنشستگان تامین اجتماعی دو ماه است که مستمری‌ها را براساس نرخ افزایش یافته سال جدید دریافت می‌کنند، اما خبری از پرداخت مابه‌التفاوت دو ماه اول سال (فروردین و اردیبهشت) نیست؛ این درحالی‌ست که پیش از این وعده داده بودند که مابه التفاوت فروردین را با حقوق تیرماه بپردازند.

علی اکبر عیوضی (عضو کانون بازنشستگان شهر تهران) با انتقاد از تاخیر پیش آمده که به گفته‌ی او روند زندگی بازنشستگان را با اختلال مواجه کرده، اظهار داشت: مدیرعامل تامین اجتماعی وعده داده که مابه‌التفاوت مستمری‌ها دهم مرداد پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اطلاعی از روند این پرداخت نداریم و نمی‌دانیم که آیا قرار است یکباره پرداخت شود یا باز هم براساس حروف الفبا عمل می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که این بار وعده‌ها محقق شود و انتظار بازنشستگان برای دریافت مابه‌التفاوت مستمری‌ها به سرآید.

وی در پایان اظهار داشت: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی، ماهیتاً ناکافی و بسیار پایین‌تر از خط فقر است؛ حال اگر بخواهند چند درصد افزایش را هم بسیار دیر و با تاخیر بسیار اِعمال کنند، نور اعلی نور می‌شود؛ لذا بهتر است مسئولان و تصمیم‌گیران در برنامه‌ریزی‌های پرداختی خود، شرایط معیشتی بازنشستگان را به حساب بیاورند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی