تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

روند بررسی لایحه منع خشونت علیه زنان در قوه قضاییه طولانی شده است

معاون بررسی های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: روند بررسی لایحه منع خشونت علیه زنان در قوه قضاییه طولانی شده است.

کد خبر: ۵۴۲۵
۱۰:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سوسن باستانی با اشاره به تدوین لایحه منع خشونت علیه زنان در معاونت امور زنان و خانواده و انجام بررسی های کارشناسی لازم، افزود: این لایحه پس از تدوین نهایی به قوه قضاییه ارائه شده است تا نظر کارشناسی این قوه را اخذ کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلایل مختلف روند بررسی این لایحه در قوه قضاییه طولانی شده است که البته در این زمینه قوه قضاییه هم ملاحظاتی دارد که باید مورد توجه قرار دهد.

معاون بررسی های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدواریم هرچه زودتر این لایحه از قوه قضاییه خارج شود تا مراحل بعدی برای تصویب و اجرای آن سریع تر انجام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی