تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کشف ۳.۵ میلیون ماسک طی ۳۶ ساعت گذشته در تهران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۳.۵ میلیون ماسک طی ۳۶ ساعت گذشته در تهران خبر داد.

کد خبر: ۵۳۵۲۷
۱۵:۲۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز - سید یاسر رایگانی امروز (سه شنبه) در نشستی خبری اظهار کرد: در تهران انبارهای ۳.۵ میلیون ماسک در ۳۶ ساعت گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه تهران بزرگ و گشت‌های تعزیرات کشف شده که یک میلیون ماسک در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران و ۲میلیون در اختیار هیات امنای ارزی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت ۵۰۰ هزار ماسک نیز در یکی دو روز گذشته کشف شد که در اختیار سه دانشگاه قرار دادیم و توزیع آن را شروع کردند.

وی افزود: ۲۵۰ کارتن بزرگ دستکش یکبار مصرف در کرمانشاه کشف شده و احتکار این اقلام بهداشتی برخلاف سایر احتکارها را متاسفانه در اغلب شهرهای کوچک و بزرگ داریم.

رایگانی خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید ۲میلیون ماسک در کشور داریم و ضمن اینکه از امروز اجازه واردات به واردکنندگان داده شده است.

رایگانی گفت: قیمت ۴۱۰ و ۵۱۰ برای ماسک فیلتردار و غیرفیلتردار مبناست و به غیر از آن، تخلف است و با آن به اشد برخورد می شود. همچنین با همکاری دادستان‌ها به عنوان اخلال در نظام سلامت کشور با آنها برخورد می شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی