تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

درخواست از وزارت ارشاد برای برخورد با فرصت طلبان کروناویروس

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که برخی از افراد با تشویش ذهنی مردم و ایجاد استرس در روند مقابله با ویروس کرونا به دنبال فرصت طلبی هستند افزود: وزارت ارشاد باید مواجهه و برخورد مناسبی با این فرصت طلبان داشته باشد.

کد خبر: ۵۳۴۶۲
۱۰:۴۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمود میرلوحی در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: از پرستاران، پزشکان و شاغلین در بخش بهداشت که در خط مقدم مواجهه و مقابله با ویروس کرونا قرار گرفتند سپاسگزارم و به همه آنها خدا قوت می‌گویم.

وی افزود:‌از شهرداری و مدیریت شهری که در نظافت و بهداشت شهر مسئولیت دارد و وظایف خود را انجام می‌دهد نیز سپاسگزارم. در مترو و اتوبوسرانی، اداره کل سلامت، خدمات شهری به ویژه کارگران شریف و عزیز نظافت شهر ، پرتلاش در حال خدمت رسانی هستند که باید قدردان آنها باشیم. تلاش شبانه روزی توسط آنها درحال انجام است تا به روند مقابله با این ویروس کمک کند.

وی خطاب به وزارت ارشاد اسلامی گفت: تقاضا می‌کنم در جهت دفاع از آرامش بخشی به مردم وزارت ارشاد  تمام تلاش خود را به کار بگیرد و از اهل فکر و فرهنگ با توجه به ارزشهای دینی و ملی فراوانی که داریم برای ایجاد آرامش میان مردم بهره بگیریم. شرایط دفاع مقدس که همه مردم به صحنه آمدند  و با فداکاری نسبت به یکدیگر برخورد می‌کردند نشان داده است که ما در کمک رسانی و یاری رسانی به یکدیگر به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنیم. لذا نباید اجازه دهیم اضطراب و استرس و تشویش ذهنی بر ما غلبه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید آموزش‌ها به شکل مستمر ارائه شود ولی نباید اجازه دهیم فضای جامعه مورد هجوم فرصت طلبان و سوءاستفاده گران قرار بگیرد. لذا وزارت ارشاد باید مواجهه مناسب با فرصت طلبان در دستور کار خود قرار دهد و ارزش‌های دینی و ملی در کمک به هموطنان مورد توجه قرار گیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی