تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

آخرین وضعیت جسمی شجریان از زبان دوست و فرزندش

علی جهاندار از دوستان محمدرضا شجریان، آخرین وضعیت جسمی وی در بیمارستان را، تشریح کرد.

کد خبر: ۵۳۲۷۳
۰۸:۵۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز - این خواننده که از دوستان محمدرضا شجریان است، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» شبکه چهار سیما، گفت: دو شب گذشته که شایعاتی درباره وضعیت جسمی استاد شجریان منتشر شد، به بیمارستان جم رفتم. در آنجا عده‌ای از طرفداران استاد تجمع کرده و نگران بودند. من لباس مشکی پوشیده بودم و به من گفتند که تو از چیزی خبر داری و به ما نمی‌گویی. من هم به آن‌ها اطمینان دادم که اطلاعات دقیق را می‌پرسم و می‌گویم. پس از آن به همراه همایون{شجریان} تصمیم گرفتیم، نزد مردمی که تجمع کرده‌اند برود و با آن‌ها صحبت کند و واقعیت را به آن‌ها بگوید. به همین ترتیب مردمی که آنجا بودند حرف‌های او را باور کرده، به خانه‌های خود رفتند. آن‌شب وقتی که به ملاقات استاد رفتم، با کمک اکسیژن نفس می‌کشید و جای نگرانی خاصی نبود. امروز(یکشنبه، ۴ اسفند) بعد از ظهر هم همایون‌جان و افسانه عزیز به من گفتند که حال پدرشان بهتر است.

همچنین همایون شجریان شامگاه یکشنبه(۴ اسفند) با انتشار مطلبی جدید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دوستان عزیز و گرامی، امیدوارم سلامت و برقرار باشید. همانطور که خدمتتان وعده داده بودم به اطلاعتان می‌رسانم، خوشبختانه در دو روز گذشته تغییرات مثبتی در وضعیت پدر حاصل شده که نیاز ایشان به دستگاه تنفسی رو بسیار کم کرده است.»

از روز جمعه، دوم اسفند، خبرهایی درباره درگذشت محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که همایون شجریان، پزشکان معالج وی و روابط عمومی بیمارستان جم این خبرها را تکذیب کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی