تیتر امروز

اسماعیل کهرم: مدیریت آب را از دست سیاسیون بگیرید/ زاینده رود را ما کشتیم/ من ۱۰ سال پیش گفتم تا سال ۱۴۰۴ آب تهران تمام می‌شود، کسی توجه نکرد/ با فروش میوه به کشورهای عربی حتی پول آب مصرف شده برنگشت
گفت و گوی دیدار در برنامه «تیتر» با یک کارشناس برجسته محیط زیست

اسماعیل کهرم: مدیریت آب را از دست سیاسیون بگیرید/ زاینده رود را ما کشتیم/ من ۱۰ سال پیش گفتم تا سال ۱۴۰۴ آب تهران تمام می‌شود، کسی توجه نکرد/ با فروش میوه به کشورهای عربی حتی پول آب مصرف شده برنگشت

«تیتر» در یکی دیگر از سلسله برنامه های خود میزبان دکتر اسماعیل کهرم بوم شناس و فعال محیط زیست بود؛ او در این گفت و گو تاکید داشت که برای گذار از وضعیت بحران کنونی باید مدیریت را از دست سیاسیون...
در شرایط برابر، با آمریکا مذاکره می‌کنیم/ ۴ وزیر پزشکیان در نوبت استیضاح/ ترامپ: ایران تمایل دارد توافق کند
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

در شرایط برابر، با آمریکا مذاکره می‌کنیم/ ۴ وزیر پزشکیان در نوبت استیضاح/ ترامپ: ایران تمایل دارد توافق کند

این صد و سی و سومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

چرا برای اعلام خبر مرگ، رقابت می‌کنیم؟!

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر، با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان، بار دیگر بر لزوم رعایت دو اصل «دقت» و «صحت» در انتشار اخبار تاکید کرد.

کد خبر: ۵۲۹۷۹
۰۳:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز -  امروز (جمعه) دوم اسفند ماه برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری با انتشار اخباری درباره  استاد آواز ایران، در نهایت همایون شجریان را وادار به واکنش کردند. فرزند محمدرضا شجریان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، با رد شایعه‌ها خواستار آن شده است که خبر صحیح را فقط و فقط از طریق این صفحه پیگیر باشند.

اما عملکرد این رسانه‌ها در ادامه انتشار تکذیب خبر درگذشت محمدرضا شجریان، انتقاد برخی، از جمله محمد خدادی (معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد) و چند تن دیگر از استادهای ارتباطات را به همراه داشته است.

خدادی با انتشار عکسی از مطلب همایون شجریان درباره پدرش، توییت کرده است:

«بارها خبر فوت بسیاری از بزرگان در رسانه‌ها اعلام و سپس تکذیب شده، چرا برای اعلام خبر مرگ رقابت می‌کنیم در حالیکه باید ⁧دقت⁩ برای ⁧صحت⁩ و سپس ⁧ سرعت⁩ و ⁧رقابت⁩ را به عنوان مهارت در تولید محتوی انتخاب کنیم تا اعتماد مخاطب به رسانه ماندگار شود.»


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۰۲ آذر
امروز يکشنبه ۰۲ آذر
امروز يکشنبه ۰۲ آذر
امروز يکشنبه ۰۲ آذر