تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

چرا برای اعلام خبر مرگ، رقابت می‌کنیم؟!

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر، با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان، بار دیگر بر لزوم رعایت دو اصل «دقت» و «صحت» در انتشار اخبار تاکید کرد.

کد خبر: ۵۲۹۷۹
۰۳:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز -  امروز (جمعه) دوم اسفند ماه برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری با انتشار اخباری درباره  استاد آواز ایران، در نهایت همایون شجریان را وادار به واکنش کردند. فرزند محمدرضا شجریان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، با رد شایعه‌ها خواستار آن شده است که خبر صحیح را فقط و فقط از طریق این صفحه پیگیر باشند.

اما عملکرد این رسانه‌ها در ادامه انتشار تکذیب خبر درگذشت محمدرضا شجریان، انتقاد برخی، از جمله محمد خدادی (معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد) و چند تن دیگر از استادهای ارتباطات را به همراه داشته است.

خدادی با انتشار عکسی از مطلب همایون شجریان درباره پدرش، توییت کرده است:

«بارها خبر فوت بسیاری از بزرگان در رسانه‌ها اعلام و سپس تکذیب شده، چرا برای اعلام خبر مرگ رقابت می‌کنیم در حالیکه باید ⁧دقت⁩ برای ⁧صحت⁩ و سپس ⁧ سرعت⁩ و ⁧رقابت⁩ را به عنوان مهارت در تولید محتوی انتخاب کنیم تا اعتماد مخاطب به رسانه ماندگار شود.»


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی