تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دری نجف آبادی: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

کد خبر: ۵۲۸۶۴
۱۲:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت‌الله دری نجف آبادی امروز دوم اسفندماه پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و با اشاره به افتخارآفرینی امام راحل برای مردم ایران اظهار کرد: یکی از افتخارات امام راحل تبیین نقش مردم در سرنوشت خود بویژه از دیدگاه اسلامی بود، این در حالی است که در هیچ کدام از کشورهای اسلامی چنین عظمت و هویتی را برای ملت‌ها قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه رای مردم سرنوشت ساز است افزود: مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند و با شرکت در انتخابات مختلف از جمله انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراها سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم سالاری دینی به عنوان یادگار امام راحل، شهدا و بزرگان افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جمهوریت، ظرف حاکمیت است، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام زدند و مصداق حرکت در مسیری است که توسط اهل بیت و امام راحل برای ملت ترسیم شده است.

وی با اشاره به مسئله بیماری کرونا، گفت: برخی مسائل پیش آمده نباید مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود چراکه رای مردم یک "آری" به جمهوری اسلامی، رهبری و عزت و اقتدار و یک "نه" بزرگ به آمریکا و معامله قرن و آل سعود و ...است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم استان و کشور حضور با قدرت و صلابت پای صندوق‌های رای است تا بار دیگر حضور حماسی خود را به جهان و جهانیان نشان دهند و امیدواریم مجلس آینده نیز راه‌گشا و کارگشا و خدمتگزار بوده و بتواند در رفع مسائل و مشکلات اشتغال، فرهنگی، اجتماعی گام‌های بلندی بردارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی