تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ربیعی: محدودیت منابع، عامل احداث نشدن بیمارستان تامین اجتماعی

 وزیر رفاه اجتماعی گفت: هر سال باید اعتباری برای حوزه درمان اختصاص دهیم اما در تامین این هزینه ها با کسری مواجه می شویم و برای جبران کسری مجبور هستیم تا از بانک ها منابع تامین کنیم.

کد خبر: ۵۲۵۰
۱۰:۳۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی ربیعی شامگاه دیروز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی خانه امید سالمندان شهرستان اهر اظهار کرد: خانه امید شهرستان اهر که با سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری احداث می شود تا ۱۲ ماه آینده طبق برنامه زمان بندی شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به درخواست نماینده مجلس و فرماندار اهر، افزود: تا به حال از بنده احداث ۱۰۰ بیمارستان تامین اجتماعی را درخواست کرده اند هر چند ما علاقه مندیم تا مطالبات مردم تحقق یابد اما متاسفانه منابع محدود و تواقعات بیش از حد تصور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: البته ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اهر را پیگیری می کنم ولی احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شرایطی که دولت با محدودیت منابع مواجه است انجام این پروژه سخت خواهد بود.

هر سال در تامین هزینه های درمان با کسری بودجه مواجه می شویم

ربیعی تصریح کرد: هر سال باید اعتباری برای حوزه درمان اختصاص دهیم اما بنا به دلایلی در تامین این هزینه ها با کسری مواجه می شویم و برای جبران کسری مجبور هستیم تا از بانک ها منابع تامین کنیم یعنی قرض می کنیم ولی اگر روزی قرار شد تا بیمارستان تامین اجتماعی احداث شود اولویت را به شهرستان اهر می دهیم.

وی بابیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اهر از لحاظ تجهیزاتی و منابع اعتباری تقویت می شود، گفت: همانطور که معتقدیم اغلب بیکاران در کشور فاقد مهارت خاصی هستند در همین اساس سعی داریم تا مراکز آموزشی فنی و حرفه ای را تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تشکیل کانون توسعه شهرستان اهر تاکید و یادآور شد: اگر قرار است شهرستان اهر شاهد رشد و توسعه باشد مطمئناً عوامل خارج از شهرستان نمی توانند تاثیرگذار باشند لذا باید کانون توسعه شهرستان اهر با بهره گیری از ظرفیت و توانایی های جوانان اهری تشکیل یافته و سرمنشا تحولاتی بزرگ باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی