تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پامپئو: صحبت از مرگ ناتو "مبالغه" است

وزیر خارجه آمریکا ضمن رد انتقادات آلمان از سیاست‌های دولت ترامپ تاکید کرد این گفته که "ائتلاف ناتو مرده" مبالغه است.

کد خبر: ۵۲۱۳۶
۱۲:۵۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از اسکای نیوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا امروز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ به برخی اظهارنظرها درباره کارکرد ائتلاف آتلانتیک شمالی (ناتو) واکنش نشان داد و گفت این گفته که "ناتو مرده" مبالغه‌ای بیش نیست و برخی کشورها همچنان می‌خواهند امپراطوریشان را تحمیل کنند.

پامپئو در ادامه انتقادات آلمان از سیاست‌های آمریکا و دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رد و اعلام کرد با برخی انتقادات مبنی بر این که "آمریکا از عرصه جهانی عقب کشیده" مخالف است.

وی گفت: آمریکا همچنان در عرصه جهانی فعال است و ریاست چندین سازمان بین المللی را برعهده دارد. ما رهبری ائتلافی متشکل از بیش از ۲۰ کشور جهان علیه تروریسم را برعهده داریم و همچنان به رویارویی با تهدیدهای پیرامون جهان ادامه می‌دهیم و از دفاع از کشورمان دست نمی‌کشیم.

وی همچنین بار دیگر از روسیه به شدت انتقاد کرد.

پامپئو همچنین انتقادها از غرب را رد کرد و گفت مطمئن است غرب پیروز خواهد شد و آمریکا و غرب در کنار یکدیگر در حال پیروزی هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی