تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تمهیدات وزارت بهداشت برای تامین داروهای بیماران خاص در نوروز

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت از تمهیدات اندیشیده شده جهت تامین داروهای بیماران خاص در نوروز ۹۹ خبر داد.

کد خبر: ۵۲۰۷۷
۰۹:۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دکتر مهدی شادنوش درخصوص تمهیدات وزارت بهداشت برای تامین داروی بیماران خاص در طول نوروز ۹۹ گفت: از آنجایی که این بیماران دارای بیماری مزمن هستند، از گذشته شناسایی شده‌اند و بعید است که در طول ایام عید نوروز برای تهیه دارو با مشکل مواجه شوند.

وی افزود:‌ هر بیماری پزشک خود را می‌شناسد و با او در ارتباط است. همچنین دُز دارویی که بیمار باید مصرف کند کاملا مشخص است و پزشکان تا پیش از فرارسیدن ایام تعطیلات، بیماران خود را مدیریت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت ادامه داد: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به‌دقت انجام خواهد شد.

شادنوش درادامه با تاکید بر اینکه داروهای مصرفی بیماران خاص داروهایی نیست که توزیع آن هفتگی انجام شود، اظهار کرد: معمولا نیازهای دارویی بیمار بسته به نوع بیماری او برای چند ماه تامین می‌شود و هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تامین داروی بیماران MPS در ایام نوروز نیز تصریح کرد: داروی این بیماران هم با کمک‌های سازمان‌های مختلف، تامین شده است و در طول عید در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی