تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وکیل حسین کروبی: تاکنون روند قانونی انجام نشده است

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی به اتهام انتشار نامه پدرش همچنان در بازداشت موقت است. محمد جلیلیان وکیل او گفت: تاکنون قرار بازداشت او تبدیل نشده و موفق به ملاقات با او نشده‌ام.

کد خبر: ۵۲۰۳۲
۰۰:۰۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمد جلیلیان درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده گفت: آقای محمدحسین کروبی بنابر اتهامات از پیش گفته شده حسب قرار صادره توسط شعبه چهارم دادسرای ویژه امنیت شهید مقدس، در بازداشت موقت در زندان اوین به سر می‌برند و تا کنون قرار بازداشت تبدیل نشده است.

وکیل حسین کروبی در پاسخ به اینکه آیا با او تماسی داشتید یا خیر، گفت: من چندین بار به زندان اوین مراجعه کردم و حسب تکلیفات قانونی زندان اوین، ابتدا باید در گیت‌های پیش از ورود اجازه‌های لازم از مقام قضایی گرفته شود و در مدتی که مراجعه کردم و به مقام قضایی اطلاع دادند، تاکنون و تا این لحظه از تاریخ بازداشت او که ۲۴ دی ماه ۹۸ بوده، موفق به ملاقات ایشان نشده‌ام و همچنین موفق نشدم که بحث‌های ابتدایی با بازپرس رسیدگی کننده انجام دهم.

او درباره‌ی اینکه آیا با خانواده‌اش تماس یا ملاقاتی داشته یا نداشته نیز گفت: تا حالا که نشنیده‌ام خانواده کروبی با او ملاقات داشته باشند و ملاقاتی صورت نگرفته است.

همچنین جلیلیان درباره‌ی اینکه چه موقع قرار بازداشتش تبدیل خواهد شد گفت: حسب قوانین و مقرارت آیین دادرسی کیفری بعد از گزارش مسوولان امنیتی نزد مقام قضایی دادسراهای عمومی یا اطلاعات و اقدامات قانونی لازم، متهم باید به موجب قرار نهایی چنانچه عقیده‌ی بازپرس به جلب دادرسی باشد به دادگاه معرفی شود و در دادگاه که وقت رسیدگی آن تعیین شود، رسیدگی خواهد شد. تاکنون این کار درباره‌ی پرونده موکلم اتفاق نیافتاده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی