تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

شورای عالی اصلاح طلبان: تصمیم تمامی احزاب جهت ارائه یا عدم ارائه لیست انتخاباتی محترم است/لیست نمی دهیم

شورایعالی سیاست­گذاری جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

کد خبر: ۵۱۱۵۰
۲۳:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تبریک عرض می­کنیم.

یاد شهدای گرانقدر را گرامی داشته و در مقابل خانواده­های این عزیزان و جامعه ایثارگران سرتعظیم فرود می‌آوریم.

اکنون که در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم ضمن دعوت از عموم مردم عزیز جهت شرکت پر شور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نکات زیر را به استحضار می­رسانیم:

۱- به همه آحاد ملت بویژه اصلاح طلبان ایران اسلامی توصیه می‌کنیم با مشارکت جدی و موثر در انتخابات دوم اسفند به مانند گذشته نسبت به استیفاء حق و وظیفه خود در شکل گیری مجدد مجلس شورای اسلامی و نا امید کردن بد خواهان از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

۲- به باور ما صندوق رای علی‌رغم کاستی‌های فرارو، تنها راه اصلاح امور کشور و تامین کننده استقلال، توسعه همه جانبه و رفع تهدیدات گوناگون علیه کشور و منافع و امنیت ملی است.

۳- شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی به نمایندگی احزاب و سایر ظرفیت‌های این جریان ریشه دار انقلاب، از مدت‌ها قبل با صرف صد‌ها ساعت نفر وقت کارشناسی، تشکیل ۳۳ نشست عمومی، تشکیل کارگروه­ها و تعیین راهبردها، سیاست­ها، شاخص­ها و فعال کردن ستاد مرکزی انتخابات، از همه توان و توشه خویش برای نقش آفرینی موثر و کارامد در این عرصه استفاده می­کند.

۴- بر اساس نتایج کنونی برآمده از فرایند بررسی و رسیدگی به صلاحیت نامزد‌های اصلاح طلب حوزه‌های انتخابیه از سوی هیات‌های اجرایی، نظارت و شورای محترم نگهبان، متاسفانه عمده دبیران کل احزاب و چهره‌های نام آور ما در اکثر حوزه‌های انتخابیه بگونه‌ای رد صلاحیت شده اند که امکان حضور کاندیدا‌های این جبهه بصورت کامل در سطح ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور فراهم نیست و امکان رقابت عادلانه برای جریان ریشه­دار اصلاح طلب میسر نمی‌­باشد.

۵- در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس، عمده­ی ظرفیت و فرصت حضور احزاب و شخصیت‌های نام آشنا از این جبهه گرفته شده است. با این شرایط هرگونه تصمیم احزاب عضو که امکان رقابت حداقلی در این حوزه برای آنان باقیمانده است مورد احترام بوده و حق قانونی آنهاست تا با نام و عنوان خود از کاندیدای مورد نظر خود حمایت نمایند.

۶- در اجرای راهبرد مصوب مبنی بر معرفی نامزد‌های واجد معیار‌های مصوب شورای عالی در سایر نقاط کشور، از شورا‌های اصلاح طلبان استان­ها تقاضای می­کنیم متناسب با واقعیات صحنه­‌های رقابت، راسا و بصورت اقتضایی نسبت به معرفی نامزد‌ها و کمک به حضور پررنگ مردم در رویداد مهم انتخاباتی پیش رو نهایت سعی و تلاش خود را مبذول دارند.
بدیهی است نامزد‌های معرفی شده توسط شورا‌های استانی مورد حمایت شورای عالی خواهند بود.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Italy
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
یاد ضرب المثل معروف افتادم: عروس نمی تونست برقصه، می گفت زمین کجه.
حالا حکایت مدعیان اصلاح طلبی است. مردم از دولت مورد حمایت اصلاحات بریده اند و مدعیان اصلاح طلبی جایی بین مردم ندارن، حالا این مدعیان، برای پوشاندن عدم اقبال مردم به خود، گناه رو گردن نظارت شورای نگهبان می اندازن. خوبه که رییس جمهور مورد حمایتتون هم توسط همین شورای نگهبان تایید شد و همین شورای نگهبان هم دو دوره صحت انتخابات منجر به ریاست جمهوری روحانی رو تایید کرد. این بهونه ها جواب نمیده. به مردم بازگردین شاید دوباره به شما روی خوش نشون بدن.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی