تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

نوربخش: کاهش مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی

«سید تقی نوربخش» گفت: مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی با توجه به بهره مندی این سازمان از فناوری آی تی، از ۶۰ به ۴۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

کد خبر: ۵۰۹۷
۱۰:۲۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی با توجه به بهره‌مندی این سازمان از فناوری آی تی، از ۶۰ به ۴۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

وی  افزود: تامین اجتماعی نیمی از جمعیت کشور ازجمله ۶ میلیون نفر مستمری‌بگیر و اعضای خانواده آنان را تحت پوشش قرار داده است.

نوربخش اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۱۸ مزیت بیمه‌ای و درمانی را به جامعه ارائه می‌دهد و وظیفه این سازمان پوشش خطرهای مختلف ازجمله بیماری و سالمندی است.

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به منابع عمومی این خدمات را ارائه می‌دهد و سازمانی با درآمد هزینه‌ای است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مصارف این سازمان در سال ۱۳۹۷ حدود ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه می شود، افزود: بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و معادل یک چهارم بودجه عمومی کشور است.

نوربخش با اشاره به جایگاه سازمان تامین اجتماعی در اقتصاد کشور گفت: تامین اجتماعی در جنگ تمام عیار اقتصادی در سنگر اول قرار دارد و تعامل گسترده با شرکای اجتماعی مهمترین راهبرد این سازمان است که سطح تعاملات سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی در هیچ دوره‌ای مانند دولت تدبیر و امید نبوده است.

وی تصریح کرد: تجهیز منابع سازمان تامین اجتماعی با اعتمادسازی انجام می‌شود و بخش‌های اقتصادی نیز همکاری خوبی با این سازمان دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی