تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

حاجی دلیگانی: با تغییر سیف، وضعیت افتصادی به اینجا ختم نمی‌شد

عضو کمیسیون برنامه گفت: اگر رئیس جمهور سیف را تغییر می‌داد، وضعیت اقتصادی و موسسات مالی و اعتباری به اینجا کشیده نمی‌شد.

کد خبر: ۵۰۲۳
۱۰:۵۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر ضرورت تغییر رئیس بانک مرکزی، اظهار کرد: ما تاکنون چندین بار در قالب تذکر و نامه از رئیس جمهور درخواست کرده‌ایم که سیف را برکنار کند، اما وی توجهی به این موضوع نکرد.

وی ادامه داد: اگر آقای روحانی، رئیس بانک مرکزی را تغییر می‌داد، وضعیت موسسات مالی و اعتباری به این جا کشیده نمی‌شد و همچنین شاهد مشکلات عدیده در حوزه‌های اقتصادی و بانکی نبودیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: قطعا آقایان نمی‌توانند بگویند که مشکلات فعلی به دولت قبلی برمی‌گردد چرا که این مشکلات در این دوره و با مدیریت ضعیف آنان اتفاق افتاده است و چند ده تن ذخایر کشور را با عملکرد خود به باد دادند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در صورتی که رئیس جمهور سیف را تغییر ندهد و وی به کارش در بانک مرکزی ادامه دهد، قطعا به علت مدیریت ضعیفش باز هم شاهد مشکلاتی در بخش اقتصاد کشور خواهیم بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی