تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

زن سارق عطر و ادکلن

News Image Lead

زنی شیک‌پوش که عطر و ادکلن فروشگاه‌های شمال شهر تهران را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر: ۵۰۱۱
۰۹:۳۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ پنجشنبه هفته گذشته یک فروشنده ادکلن با مراجعه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران گزارش سرقت از فروشگاهش را به مأموران کلانتری اعلام کرد. او که در یک پاساژ مشغول به فعالیت است، درباره نحوه سرقت از فروشگاهش گفت زنی با قیافه کاملا موجه و شیک‌پوش بابت خرید عطر به مغازه‌اش مراجعه کرد و درحالی‌که از عطر و ادکلن اطلاعات کافی داشت، شروع به صحبت و تست‌کردن عطر‌ها و پرسیدن قیمت آنها کرد.

 این خانم که قصد خرید از فروشگاه را داشت، سر فروشنده را با صحبت‌کردن و تست انواع ادکلن گرم و از او ادکلنی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان را سرقت کرد. مأموران تجسس کلانتری بعد از اطلاع از این دزدی از فروشنده درباره مشخصات ظاهری سارق سؤال کردند و توانستند چهره فرضی این زن را به دست بیاورند. بعد از بررسی‌های مأموران کلانتری مشخص شد متهم زنی شناخته‌شده است که از مدتی پیش به این کار روی آورده و چندین مورد شکایت دیگر نیز از او صورت گرفته است.  سرهنگ محسن آزادبخت، رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران، درباره این پرونده توضیح داد: در مرحله بعدی تحقیقات از شاکی خواستیم به مجتمع برگردد تا در‌صورت دیدن متهم مأموران کلانتری را خبر کند. همچنین مأموران تجسس کلانتری با کسبه و اهالی پاساژ مذکور درباره  اینکه اگر متهم را دیدند آنها را در جریان موضوع قرار دهند، صحبت کردند.
 
سرهنگ آزادبخت در ادامه افزود: سرانجام نگهبان پاساژ در تماس با مأموران کلانتری، آنها را در جریان مراجعه دوباره متهم قرار داد و با حضور پلیس در محل متهم بازداشت شد. رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران با‌ اشاره به اینکه متهم بعد از دیدن فیلم دوربین مداربسته لب به اعتراف گشود، توضیح داد: متهم از مدتی پیش با مردی آشنا شده که او را با عطر و ادکلن آشنا کرده و از او خواسته تا با روش سرگرم‌کردن فروشندگان عطر و ادکلن‌ گران‌قیمت را سرقت کند و برایش ببرد. بنا ‌بر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و متهم به مرجع قضائی معرفی شده است تا دستورات لازم در‌این‌باره‌ صادر شود.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی