تیتر امروز

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

پوتین خواستار حل و فصل اختلافات با فرانسه شد

رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با همتای فرانسوی خود به او تاکید کرد که زمان حل و فصل اختلافاتی که روابط دو کشور را تیره کرده، فرا رسیده است.

کد خبر: ۵۰۰۵
۰۹:۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه یکشنبه در مسکو با امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار کرد. دفتر ماکرون اعلام کرد، او خواستار شنیده شدن صدای اروپا پس از نشست پر تنش ناتو و پیش از نشست پوتین با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شده است.

به گفته پوتین، در نیمه اول سال ۲۰۱۸ تجارت میان روسیه و فرانسه ۱۹ درصد رشد داشته است. او گفت: این امر نشان می‌دهد که ما می‌توانیم بر تمام اختلافاتی که اخیرا به وجود آمده غلبه کنیم و مسیر توسعه را در پیش بگیریم.

اختلافات میان فرانسه و روسیه از تحرکات مسکو در اوکراین و سوریه نشات می‌گیرد. دفتر ماکرون اعلام کرد، اینها مسائلی است که ماکرون مایل بود درباره آنها با پوتین گفت‌وگو کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی