تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ممبینی: دایی شانس زیادی برای سرمربی‌گری تیم ملی دارد

رییس کمیته داوران می‌گوید باید منتظر گزارش‌های AFC بود تا دلیل اصلی و میزبان نشدن ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

کد خبر: ۴۹۵۳۹
۱۱:۱۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - هدایت ممبینی، رییس کمیته داوران درباره برگزاری مراسم کلاس‌های داوری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول دیدیم، ترجیح دادیم که چند جلسه برای داوران کلاس برگزار کنیم تا اشتباهات و نقاط ضعف برطرف شود. کلاس‌های روانشناسی هم برای داوران داریم تا شاهد اشتباهات کم‌تری در نیم فصل دوم داوری باشیم.

او درباره احکام کمیته انضباطی که درباره داوری است گفت: در فوتبال ما برخی مسائل انضباطی رعایت نمی‌شود. حتی دیدیم تیم‌های ما در بازی‌های بین‌المللی به خاطر اعتراض به داوری ضرر کرده‌اند. احکام کمیته انضباطی نمی‌تواند به ساختار فوتبال ما کمک کند. این باید فرهنگ‌سازی شود. باشگاه‌ها باید مدنظر داشته باشند و بازیکنان در قرارداد توجیه شوند. در این‌صورت ما می‌توانیم فوتبال موفقی داشته باشیم که اخلاق محور باشد و شاید کمیته انضباطی هم با جریمه کردن محدودیت خود را داشته باشد.

ممبینی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به جلساتی که داشته‌ایم، نظرات روی مربی داخلی بوده است. مربیان خارجی را یک به یک دیدیم که به خاطر مشکلات مالی رفتند و الان ریسک است که مربی خارجی را در این شرایط بگیریم. چند گزینه داخلی مطرح شده است و مربی تیم ملی باید تجربه خوبی داشته باشد. تیم ملی بعد از رفتن کی‌روش دچار خلاء شده است و امیدوارم با انتخاب یک سرمربی خوب بتوانیم آینده خوبی داشته باشیم.

رییس کمیته داوران درباره رای AFC درباره میزبان نشدن ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و گمانه‌زنی یک رسانه عربستانی مبنی بر فشار کمیته داوران درباره میزبان نشدن ایران در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ما باید منتظر گزارش‌های AFC باشیم تا دلایل این تصمیم را مطرح کند. ما باید مسائل بین‌المللی را با منطق حل کنیم و اثرات این تصمیم را با ایده‌های خوب حل و فصل کنیم  تا تبعات بدتری برای جامعه نداشته باشد. نظرات احساسی نمی‌تواند راه‌گشا باشد.

او درباره این که آیا تیم ملی ایران با وجود رای AFC در کشور ثالث میزبانی خواهد کرد؟‌ گفت: این تصمیم درباره باشگاه در یک مقطع کوتاه انجام شده است و امیدوارم با دیپلماسی درست حل شود و درباره تیم ملی صحبتی نشده است و فکر می‌کنم در آینده مشکلی نخواهیم داشت.

ممبینی درباره شایعاتی مبنی بر جدی بودن حضور علی دایی در نیمکت تیم ملی گفت:‌ هنوز تصمیم جمعی گرفته نشده است اما علی دایی یکی گزینه‌هایی است که می‌تواند شانس زیادی برای سرمربی‌گری تیم ملی برخوردار باشد. این که ما به مربی داخلی ایراد می‌گیریم به خاطر فدراسیون است که نتوانسته است با آموزش لازم مربیان ایده‌ال تحویل دهد. در حال حاضر در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اتفاقات خوبی در حال شکل گرفتن است و امیدوارم که ما در آینده بتوانیم مربی‌های خوبی را پرورش دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی