تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیشنهاد شورای شهر به «آروین» برای رفتن به مرخصی

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر اسلامی تهران در مورد خبر قصد استعفای یک عضو در پی حوادث اخیر گفت: شورای شهر به این عضو پیشنهاد داد تا به مرخصی برود و استراحت کند.

کد خبر: ۴۸۹۱۴
۱۴:۰۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - زهرا صدراعظم نوری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر اسلامی تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه که  ملتهب و دارای غم و اندوه است ما نمایندگان مردم نیز همراه مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا با همراهی و همدلی رنج و آلام آنها را کاهش دهیم. براین اساس بهاره آروین روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در مطلبی اندوه، تاثر و ناراحتی خود را منکعس کرد اما استعفایی مطرح نشده و تا حالا هم استعفا به صورت مکتوب ارایه نشده است.

وی با اشاره به طرح این موضوع در جلسه هم اندیشی صبح امروز که عضو مذکور نیز حضور داشت، گفت: ما یک جمع 21 نفره هستیم و تصمیمات این چنینی را در جلسات هم اندیشی که با حضور همه اعضا برگزار می‌شود، مطرح می‌کنیم و این در حالی است که در این حادثه مدیریت شهری و شورا نقشی نداشتند.

نوری با بیان این که هرچه براثر این اتفاق به داغ‌دیدگان و مردم بگویم کم است، اظهار کرد: با این حال رفتن از صحنه موثر نیست و به همین دلیل شورای شهر به این عضو پیشنهاد داد تا به مرخصی برود و استراحت کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی