تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت:

خیرین اردبیلی ۳۷ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

حسین دشتی عصر دوشنبه در همایش مسئولان مشارکت‌های مردمی در امور خیریه اردبیل عنوان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توسط نیکوکاران انجام پذیرفته است.

کد خبر: ۴۸۸۱۷
۰۹:۳۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توسط نیکوکاران شده است.

به گزارش مهر، حسین دشتی عصر دوشنبه در همایش مسئولان مشارکت‌های مردمی در امور خیریه اردبیل عنوان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توسط نیکوکاران انجام پذیرفته است.

وی افزود: توجه ویژه خیران و اقشار مختلف مردم در حمایت از اقشار ضعیف جامعه و مددجویان علاوه بر نشان دادن حسن اعتماد مردم به نهادهای ذیربط، نهادینه شدن رسیدگی به محرومان و فقرای جامعه را یادآور می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل یادآور شد: این حجم از کمک‌های مردمی و مشارکت مناسب خیران در شرایطی رقم خورده که با مشکلات اقتصادی نیز دست به گریبان هستیم تا در چنین برهه‌ای خیران اقشار آسیب پذیر جامعه را فراموش نکنند.

دشتی تصریح کرد: میزان کمک‌های خیران در اردبیل از ابتدای سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد ۵۳ درصدی خبر می‌دهد که در نوع خود بسیار ارزنده است.

وی با تأکید بر تداوم کمک‌های خیران و برکات ارزشمند چنین اقدامی برای محرومیت زدایی در جامعه، یادآور شد: کمک‌های اعطایی نیکوکاران بین ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت اردبیلی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیران اردبیلی در قالب طرح شفا به منظور حمایت از خدمات درمانی بیماران نیازمند خبر داد و یادآور شد: در قالب طرح کوثر و تهیه جهیزیه نوعروسان نیز بیش از دو میلیارد تومان توسط خیران کمک رسانی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی