تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تحرک ویژه در آخرین روز فصل نقل و انتقالات؛

گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد، رمضانی سرپرست استقلال

امروز صبح با اینکه اخبار و کامنت‌هایی مبنی بر ناراحتی مشهدی‌ها از فشار بسیار بر تیم شهر خودرو برای آزاد کردن گل محمدی در رسانه‌های مجازی دیده شد، اما سرانجام مشخص شد که زور مقامات بالادستی پرسپولیس به نزدیکان نماینده فوتبال مشهد چربیده و کار یحیی با شهر خودرو به پایان رسیده است.

کد خبر: ۴۸۷۷۲
۱۶:۱۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر اتفاقات به گونه‌ای شکل گرفت که بتوان پرسپولیس را برنده روز آخر معرفی کرد. باشگاه سرخ‌ها از یکشنبه شب به ناگاه تحرکات شدیدی را برای قطعی کردن قرارداد خود با سرمربی جدید و اضافه و کم کردن بازیکنان آغاز کرد و از سیاهی شب برای خود صبح امید ساخت.
 
 
 
گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد، رمضانی سرپرست استقلال

دیشب در دفتر باشگاه پرسپولیس جنب و جوش بسیاری به راه افتاد و همزمان که خبر از کنار گذاشتن فرشاد احمد زاده از این تیم منتشر شد به نظر می‌رسید مذاکره سفت و سختی برای راضی کردن باشگاه شهر خودرو برای آزاد کردن یحیی گل محمدی در جریان است. می‌شد حدس زد که حتی باقی ماندن بازیکنانی مثل امید عالیشاه و حسین ماهینی هم با هماهنگی با مربی آتی رخ داده و استخدام بازیکنی مثل کریستین اوساگونا؛ آن هم صبح اول وقت دوشنبه نیز مژده‌ای بر نهایی شدن توافق با یحیی گل محمدی است.

امروز صبح با اینکه اخبار و کامنت‌هایی مبنی بر ناراحتی مشهدی‌ها از فشار بسیار بر تیم شهر خودرو برای آزاد کردن گل محمدی در رسانه‌های مجازی دیده شد، اما سرانجام مشخص شد که زور مقامات بالادستی پرسپولیس به نزدیکان نماینده فوتبال مشهد چربیده و کار یحیی با شهر خودرو به پایان رسیده است. البته هنوز مشخص نشده که آیا پرسپولیس با اتکا به چانه زنی مقامات دولتی با مدیران شهر خودرو توانسته شاه ماهی مربیان ایرانی را صید کند یا اینکه مبلغ ۶ میلیارد تومانی که برای صدور رضایت نامه یحیی در نظر گرفته شده بود را پرداخت کرده. هر چه هست پرسپولیس در فاصله کوتاهی پس از قطع همکاری با کالدرون توانست بهترین گزینه ممکن از مربیان داخلی را به جای مربی آرژانتینی خود به خدمت بگیرد. به هر حال یحیی پیش از این نیز در پرسپولیس به عنوان بازیکن و سرمربی حضور داشته و توفیقاتش در سال‌های اخیر نشان داده که گزینه مناسبی برای هدایت تیم پرماجرای پرسپولیس است.

اما در اردوی رقیب یعنی استقلال هم یک اتفاق عجیب در آخرین روز از نقل و انتقالات رخ داد که البته ربطی به خرید و فروش بازیکن نداشت. آبی‌های پایتخت که مثل پرسپولیس و چند تیم دیگر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون محروم از نقل و انتقال هستند، سراغ تغییر در پست سرپرستی تیم خود رفتند و به جای ستار همدانی که به تازگی سرپرست تیم شده بود، سعید رمضانی را برگزیدند. اینکه داماد مرحوم ناصر حجازی با انتخاب فرهاد مجیدی به این سمت دست یافته یا احیانا خواسته علی فتح الله زاده بوده هنوز به درستی مشخص نیست. ماجرای عجیب دیگر هم اینکه اعلام شد ستار همدانی به عنوان معاون اقتصادی در باشگاه استقلال کارش را ادامه خواهد داد!

استقلال و پرسپولیس با وجود محرومیت از سوی کمیته انضباطی می‌توانند سه بازیکن آزاد بگیرند و با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب دو تیم بعید است که بیشتر از این تعداد نیز توانایی جذب بازیکن داشته باشند. به هر حال امشب پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر برای نیم فصل دوم بسته می‌شود و مدت آن نیز تمدید نخواهد شد و از فردا باید منتظر راه افتادن تیم‌ها و آغاز تمرین‌ها باشیم و البته بازی‌های سختی که به زودی از راه می‌رسند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی