تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.

یک کشته و یک مفقود در سیل استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از کشته شدن یک تن در استان هرمزگان و مفقود شدن یک تن در سیستان و بلوچستان طی حوادث جوی ٧٢ ساعت گذشته خبر داد.

کد خبر: ۴۸۵۴۹
۱۱:۴۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

یک کشته و یک مفقود در سیل استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ مرتضی سلیمی با اشاره به انجام امدادرسانی در کولاک و برف، سیل و آبگرفتگی طی ٧٢ ساعت گذشته در استان هرمزگان گفت: ۱۱ شهرستان از جمله بشاگرد، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، خمیر، رودان، سیریک، قشم و میناب طی ٧٢ ساعت گذشته متاثر از برف، سیل و آبگرفتگی بودند.
 
 
وی با بیان اینکه ٢٩ شهر و روستا از سوی سازمان امداد و نجات هلال احمر امدادرسانی شدند، تصریح کرد: ۱۳۱۳ نفر طی این مدت امدادرسانی شدند و ٩٢ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
 
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه یک نفر در شهرستان بشاگرد بر اثر این حوادث جوی جان خود را از دست داده است گفت: تا کنون آب ١٢٨ واحد مسکونی تخلیه شده و ٢۵٠ امدادگر و نجاتگر در قالب ۵٠ تیم امدادی در این استان حضور دارند.
 
 
سلیمی در ادامه با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی ٧٢ ساعت گذشته ١٣ شهرستان استان سیستان و بلوچستان نیز متاثر از سیل بودند.
 
به گفته وی این ١٣شهرستان از جمله ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند هستند.
 
 
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه از امدادرسانی در ۴٠ شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۲۴۸ نفر در این استان امدادرسانی شدند و ٣٢٧ نفر به صورت اضطراری اسکان یافتند.
همچنین یک نفر نیز در شهرستان راسک مفقود شده که جست و جو‌ها برای یافتن وی ادامه دارد.
 
به گفته سلیمی ۵٢١ امدادگر و نجاتگر در قالب ١٠۴ تیم برای امدادرسانی در سیستان و بلوچستان حضور دارد.
 
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره اقدامات انجام شده در حوادث جوی استان کرمان نیز گفت: ١۴ شهرستان ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، رابر، رودبارجنوب، ریگان، ساردوئیه، سیرجان، شهداد، قلعه گنج، کهنوج، کرمان و منوجان متاثر از این حوادث هستند.
 
 وی با بیان اینکه طی سه روز گذشته ٤٦ شهر و روستا و ١١ محور کوهستانی امدادرسانی شدند گفت: ١١٩ امدادگر و نجاتگر در قالب ۲۴ تیم در این استان حضور دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی