تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

مسئولان در سقوط هواپیما استعفا دهند یا عزل شوند

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخورد قانونی با خاطیان، استعفا و عزل مسئولین مربوطه، کمترین خواسته‌ای است که می‌تواند موجب تسکین آلام و عواطف جریحه دار شده خانواده‌های عزاداران در سقوط هواپیمای اوکراینی شود.

کد خبر: ۴۸۴۵۴
۱۵:۳۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - هومان پارسا ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که بسیاری از خانواده‌های ایرانی و اتباع تعدادی از کشورهای خارجی را داغدار کرد، گفت: بهتر بود به شعور و اعتماد عمومی مردم احترام گذاشته می‌شد و همان روز علت بروز این سانحه دلخراش، با صداقت و صراحت به همگان اعلام می‌شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: نوع عملکرد و سیاست عدم پذیرش حقیقت باعث می‌شود گاهی مواضع اتخاذی درست، دقیق و معقول نباشد که ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی گویای این مدعاست.

پارسا خاطرنشان کرد: به ناچار و تحت فشارهای بین‌المللی حقیقت ماجرای این سقوط با مردم در میان گذاشته شد و این نوع برخورد باعث شد  که علاوه بر بی اعتمادی مردم به مسئولین اعتماد جهانیان به فرهنگ ایران و ایرانی خدشه دار شود و مردم احساس حقارت کنند. نقش رسانه ملی نیز در اطلاع رسانی‌های نادرست تاسف بار بود و در این حادثه ضربه‌ای که از ایجاد بی اعتمادی و عدم صداقت به احساسات و عواطف مردم زده شده، کمتر از عوارض مستقیم این حادثه دلخراش نیست.

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر اصلی ماجرای سقوط هواپیما از سوی کارشناسان، دولت باید همه خسارات مادی و معنوی حاصل از این حادثه را جبران کند، هرچند که جان باختن تعدادی از هموطنان و اتباع دیگر کشورها که در پی سهل انگاری‌ها حادث شد، قابل جبران نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی